יום שבת, 17 באוקטובר 2015

הלו חני

הלו? חני?
כן שלום
 הגעתם למשרד של מנכ"ל חשוב במשרד מרכזי במיקום נדל"ני אטרקטיבי במיוחד
היי שלום
התקשרתי להגיד שכואב לי הלב
אז לשלוח לך זימון? לתאם פגישה?
לא לא
 רק רציתי להגיד שכואב לי הלב
 שראו אותה אתמול בהופעה, והיא חייכה עם העיניים שלה הבהירות
 ומחאה כפיים
שהתלתלים שלה זזו מימין לשמאל
 ונקודת החן הקטנה ליד האף רעדה כשדיברה
אני מבינה
 כרגע במועד הזה זה לא נראה לי אפשרי אבל אני יכולה לבדוק
רק להגיד שכואב לי הלב
 שההיא שלחה לי הודעה  והזאת רקדה איתי אתמול במסיבה
 וההיא מפעם שוב רוצה להיפגש
אז לשלוח לך זימון? לתאם פגישה?
לא לא
 רק רציתי להגיד שכואב לי הלב
 שאני עצובה בקטע חשוב ,שאני לא נרדמת בקטע מרכזי
 ושלפעמים בורחת לי דמעה במיקום נדל"ני אטרקטיבי במיוחד
אני מבינה
 יש כמה אופציות חלופיות למועד המדובר, אבל יועצת העניינים הקריטיים
 לא תוכל להשתתף
חני? את שומעת? ירדת מהקו
 חני היא הלכה
לקחה איתה את השמחה שלי ואת הצחוק. רק את הלב השאירה
 ועכשיו הוא כואב
אז אני שולחת לך זימון. מתאמת לך פגישה
כן. תודה
באמצע השבוע בשעות הצהריים לקראת שקיעה זה יהיה לי מתאים.
 אולי עד אז היא תתחרט ותחזור
אז במגדל הגבוה בקומה האחרונה, בשעות הצהריים, לקראת שקיעה
 היועצת כנראה תגיע לבדה.
חני תגידי, היועצת
 היא פנויה?

אין תגובות: